Consumul cu regularitate al sucului de cireșe,bogat în antioxidanți, contribuie semnificativ la refacerea musculară după un efort intens. Această băutură, furnizând 208 calorii, poate fi utilă dacă aveți obiceiul de a vă antrena devreme dimineața. Dacă vi se face foame după o oră, adăugați ulterior o lingură de pulbere proteinizată. Pudra de camu camu vă va asigura aportul de vitamina C și va contribui la întărirea sistemului imunitar. Puteți adăuga, de asemenea, și puțină miere, dacă vă place să fie mai dulce.

Beneficiile consumului de cireșe

  • Ajută la reglarea tensiunii arteriale, deoarece sunt bogate în potasiu, care ajută la eliminarea excesului de sodiu din organism.
  • Combat insomniile, fiind bogate în melatonină, hormon care scade temperatura corpului și induce starea de somnolență.
  • Recomandate celor care vor să slăbească, deoarece au puține calorii (100 grame de cireșe au 50 de calorii) și sunt bogate în apă, ajutând astfel la eliminarea toxinelor din organism. 
  • Calmează durerile musculare, datorită conținutului însemnat de antioxidanți din compoziția cireșelor, care contribuie la reducerea anummitor inflamații și atenuarea durerilor.
  • Întârzie apariția semnelor îmbătrânirii premature, fiind bogate și în betacaroten,

 

 

Ingrediente pentru 2 porțiismoothie cirese healaria

  1 cană cu  cireșe fără sâmburi

¼ cană ananas felii

1 linguriță pudră Camu Camu

1 cană  iaurt cu vanilie, slab în grăsimi

1 cană  lapte degresat

Preparare

Se amestecă toate ingredientele.

Informații nutriționale:
Pe porție: 208 calorii, 8 g proteine, 4 g  lipide (3 g grăsimi saturate), 36 g glucide, 1 g  fibre, 4 mg  colesterol, 117 mg sodiu, 214 mg vitamina C.